Zamów telefonicznie, zapytaj: +48 576 142 509

Darmowa dostawa od 200 zł

Dostawa w 24h! (dni robocze)

Ćwiczenia na biust. Co dają?

Szukając nieinwazyjnych, bezpiecznych i zarazem tanich sposobów na poprawę wyglądu piersi, zdecydowanie warto rozważyć ćwiczenia na biust. Wykonując je prawidłowo i odpowiednio często, piersi podniosą się i staną pełniejsze. Należy pamiętać jednak, że uzyskany w ten sposób efekt może okazać się niezadowalający, jeżeli oczekiwać będziesz radykalnej zmiany rozmiaru miseczki. W przypadku ćwiczenia na powiększenie biustu efekty są głównie optyczne. Są jednak na tyle satysfakcjonujące, że warto dać im szansę. Jakie więc ćwiczenia będą najlepsze?

Jak działają ćwiczenia na biust?
  • Nie zwiększają objętości piersi.
  • Mogą natomiast powiększyć leżące pod biustem mięśnie, unosząc piersi i wypychając je do przodu.
  • Poprawiają krążenie, dzięki czemu skóra zyskuje lepszy wygląd, jest ujędrniona i wzmocniona.
Jak często je wykonywać?
  • Nie za często, aby nie wywołały efektu odwrotnego do zamierzonego. 2-3 razy w tygodniu to optymalna liczba treningów.
zioła na biust
Zdrowa dieta i masaże pozytywnie wpłyną na piersi

Ćwiczenia na biust

Ćwiczenia na biust nie oddziałują bezpośrednio na piersi, a na mięśnie je podtrzymujące. Dzięki temu piersi uwydatnią się i zyskają na jędrności. Ćwiczenia na jędrność biustu występują w wielu wersjach. Wiele ćwiczeń, które znane są jeszcze z lekcji wychowania fizycznego, sprawdzają się jeżeli chodzi o poprawę wyglądu piersi. Oto kilka przykładowych ćwiczeń, które z łatwością możesz wykonać w domu:

  • Spin Doctor. Stań w rozkroku, tak, aby stopy rozstawione były na szerokość ramion. Wyprostuj plecy i wyciągnij ręce przed siebie. Starając się dotknąć najdalszego miejsca w przestrzeni, staraj się złączyć palce obu dłoni. Prawidłowo wykonując to ćwiczenie, powinnaś czuć jak pracują mięśnie klatki piersiowej. Wykonuj trzy serie po 10 powtórzeń.
  • Hantle. Połóż się na macie. Nogi lekko ugnij w kolanach. Ręce z hantlami (najlepiej zacząć od 0,5kg, stopniowo zwiększając sobie ciężar, hantle możesz zastąpić butelkami z wodą), podnieś przed siebie. Wyprostuj ramiona. Powoli odchylaj ręce na zewnątrz, uważaj jednak, żeby nie dotknęły podłogi. Wykonuj trzy serie po 10 powtórzeń.
  • Pompki. W internecie dostępnych jest wiele wersji tego ćwiczenia. Jedną z nich są tzw. damskie pompki. Połóż się na brzuchu i ułóż dłonie płasko po obu stronach tułowia na wysokości ramion. Nogi ugnij w kolanach, możesz unieść i skrzyżować stopy. Powoli wyprostuj ręce wraz z wydechem, unosząc tułów. Następnie znowu je ugnij, biorąc wdech. Staraj się jednak nie dotknąć podłogi. Wykonuj trzy serie po 15 powtórzeń.

Zobacz produkty w naszym sklepie

  • Frashe - ujędrnienie biustu

    , ,

    329,00  199,00  Dodaj do koszyka
  • frashe 4szt

    , ,

    1316,00  699,00  Dodaj do koszyka
  • frashe 2szt

    , ,

    658,00  379,00  Dodaj do koszyka

Jak często ćwiczyć?

Opisane wyżej ćwiczenia najlepiej wykonywać seriami, po 10-20 powtórzeń. Jest to kwestia indywidualna i zależy między innymi od sprawności fizycznej. Należy pamiętać o tym, aby mięśnie miały czas na odpoczynek – ćwiczenia na ujędrnienie biustu, tak jak każde inne, powinno wykonywać się 2-3 razy w tygodniu. Pierwsze efekty ćwiczenia na podniesienie biustu widoczne będą już po miesiącu. Ćwiczenia na ujędrnienie biustu nie wymagają dużego wysiłku i nie są zbyt czasochłonne, nie musisz również odwiedzać siłowni w celu ich wykonywania.

Ćwiczenia – i co dalej?

Wykonując ćwiczenia na biust, warto zadbać dodatkowo o odpowiednią codzienną pielęgnację biustu. Oprócz utrzymywania dobrej kondycji fizycznej i zdrowej diety, doskonale sprawdzi się stosowanie wszelkiego rodzaju naturalnych kremów ujędrniających, które zapewnią kompleksowe odżywienie biustu i masaży. Najlepiej po kąpieli, masuj piersi opuszkami palców przez około pięć minut. Masaż biustu odpręża, wpływa również pozytywnie na ujędrnienie biustu.

Milena Nalbandian - kosmetologJeśli ćwiczymy dla poprawienia wyglądu biustu, koniecznie używajmy kremów ujędrniających, aby nasza skóra pozostała gładka. Kremy mogą nie tylko zapobiegać rozstępom, ale również wzmocnić skórę, która stanowi niejako rusztowanie dla piersi. Dzięki temu biust będzie prezentował się jeszcze lepiejmówi Milena Nalbandian, kosmetolog

Ćwiczenia na ujędrnienie biustu nie zastąpią interwencji chirurgicznej, jednak opłaca się z nimi spróbować. Przy okazji pomogą one utrzymać dobrą sprawność fizyczną i pozytywnie wpłyną na organizm, przynosząc lepsze samopoczucie – po treningu uwalniane są endorfiny, nazywane również molekułami szczęścia. Chociaż ćwiczenia wymagają pracy nad sobą, wytrzymałości i cierpliwości, mogą przynieść efekty zadowalające na tyle, że dalsze poprawki staną się zbędne.

Podsumowanie

Ćwiczenia na biust mogą nam dać wrażenie, że piersi są większe, ponieważ wzmacniają mięśnie leżące pod biustem. Na sam rozmiar miseczki nie są jednak w stanie wpłynąć, warto więc mieć realne oczekiwania. Mocniejsze efekty uzyskamy, łącząc ćwiczenia z innymi sposobami na powiększenie biustu, na przykład z masażami oraz stosowaniem ujędrniających kremów.

Krem do biustu frashe

CHCESZ ZYSKAĆ PIĘKNY BIUST?
POZNAJ SPRAWDZONE KREMY UJĘDRNIAJĄCE PIERSI

FAQ

1. Jakie ćwiczenia na biust warto wykonywać?

Polecane są takie ćwiczenia, jak Spin Doctor, pompki oraz unoszenie hantli. Jak również inne ćwiczenia, które angażują mięśnie klatki piersiowej.

2. Jak często należy wykonywać ćwiczenia na powiększenie biustu?

Od dwóch do maksymalnie trzech treningów w tygodniu. Mięśnie muszą mieć czas się zregenerować. Poza tym jeśli zależy nam na ich przyroście, nie możemy ćwiczyć za często, gdyż efekt będzie odwrotny do zamierzonego.

3. Co można zrobić, aby zwiększyć efekty ćwiczeń na biust?

Warto wypróbować również takie sposoby, jak masaż biustu, najlepiej połączony ze stosowaniem kremów ujędrniających. Kremy, wmasowywane dwa razy dziennie, mogą przyczynić się do optycznego powiększenia piersi. Mogą też uchronić przed rozstępami, które mogłyby się utworzyć w wyniku wykonywanych ćwiczeń.


Bibliografia:

1. Glinka M., Pielęgnacja piersi. cz. I, 2002
2. Dylewska-Grzelakowska J., Kosmetyka stosowana, 1999
3. Chong M.H., Cosmetic firming formulation, 2000

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

6 komentarzy

  1. Ja lubię ten zestawik tylko że wiesz on tez nie jest jakiś lajtowy ;p Najpierw to ćwiczyłam bez tych butelek dopiero po jakimś czasie dałam radę je dołożyć ^^

  2. Dziewczyny, pompki mnie przerastają! Autentycznie nie dam rady zrobić nawet 3 pod rząd, takie mam słabe łapy. Myślicie, że na sam początek zestaw Mel B na ramiona będzie dobry a dopiero później te pompki?

  3. małgosia nie napisałam nigdzie, że kosmetyki nie działają, czytaj uważnie. im wiecej metod się zastosuje, tym lepsze będą efekty i tyle. z tym się chyba nie możesz nie zgodzić?

  4. Co do kosmetyków to się nie do końca zgadzam. Na pewno jak ktoś ćwiczy to połączenie kilku metod da najlepsze efekty, ale kosmetyki też bardzo pomagają 🙂 Przynajmniej u mnie pod względem ujędrnienia i napięcia skóry jest duża różnica przy używaniu Frashe. Z tym że robię też delikatne masaże na pobudzenie krążenia. Planuję zacząć troszkę ćwiczyć, ale to tak na poprawę samopoczucia. Chwilowo niestety czasu brak.

  5. pompki jak najbardziej. chociaż na początku jest trudno robić nawet damskie. wzmacniają się też łapki, nie ma pelikanów, więc same plusy. tylko trzeba się zmotywować a nie liczyć, że się samo zrobi albo że same kosmetyki wystarczą.

  6. Mnie dziwi to, że ćwiczenia się pomija, a one naprawdę mogą pomóc. Znaczy raczej nie będzie tak, że jak się zacznie ćwiczyć to nagle biust urośnie o 2 rozmiary, ale na wzmocnionej klatce piersiowej unosi się do góry, więc i tak wygląda lepiej 😀

Darmowa dostawa

od 200 zł!

Szybka wysyłka

w ciągu 24h

Gwarancja jakości

od polskiego producenta

Możliwość rejestracji konta

z historią zamówień pod ręką

    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pusty :-(Powrót do sklepu
      Obliczanie wysyłki
      Zastosuj kupon